Exchange and Return
*Followed by English translation.
●不良品の取り扱い
発送時の品質チェックには万全を期しておりますが、お届け商品がご注文と異なったり、欠陥があった場合にはお取替えを致します。商品によっては代替品がない場合がございますので、その際は別途ご相談させて頂きます。
●交換・返品について
ご注文商品と異なる商品が届いた場合、届いた商品に損傷、汚れがある場合には、無料でお取替えを致します。サイズ交換・カラー交換につきましては、基本的には対応いたしかねますが、可能な場合に限り対応させて頂きます。
お客様のご都合による返品・キャンセルは原則お受け致しません。
商品の返品は、「ご注文内容と異なる」、「商品に不良がある」場合のみとさせて頂きます。
1.交換・返品の対象
- ご注文商品と異なる商品が届いた場合
- ご注文数量と異なる数量が届いた場合
- 商品に汚れ、傷、破損がある場合(SHOP袋・箱は対象外)
- その他弊社が相当と判断する場合
※セール対象の商品に関しましては、上記、交換・返品の対象に相当する商品以外は、いかなる理由があっても返品・キャンセルは原則お受け致しません。
2.交換・返品の条件
- 交換・返品の際には下記の条件を全て満たしていることが前提となります。満たされていない場合にはお断りすることがございますのでご注意下さい。
- 返品、交換される商品が未使用であること(商品のタグが外れている場合は、未使用と認められません)
- 商品の付属品、納品書がお届けのときのままで揃っていること
- お客様のもとで汚れ、傷、破損がないこと
3.返品送料について
明らかに送付以前から破損があった商品、不良品、誤送等の場合は、弊社にて送料を負担いたします。
もし、お客様のご都合による返品の場合は、送料はお客様負担とさせていただきます。
4.ご連絡方法
商品到着後7日以内に、お問い合わせよりご連絡下さい。
トラブルの原因となりますので、電話でのお問い合わせはお受けしておりません。
商品到着後7日を過ぎた場合、弊社の過失による交換・返品以外はお受け致しませんのでご注意下さい。
Exchange and Return
⚫︎Product Defect
We strive to take all possible measures in regards to quality control. If you receive the wrong items or goods are found to be faulty, and they are not of satisfactory quality, we will exchange the products if the stock is available. If not, our customer service will suggest an alternative.
⚫︎Exchange and Return
If you receive a different product from the one you ordered, or if the delivered product is damaged or dirty, we will replace it free of charge. We cannot accommodate size and color exchanges. There might be occasions that we can accommodate time to time. Please contact customer service if you have any issues. Generally, we do not accept returns or cancellations due to the customer's convenience.We will only accept returns when you receive incorrect items or defect goods.
1.Eligibility
- When you receive incorrect items.
- When you receive an incorrect quantity
- When you receive faulty or damaged products (excluding shopping bags and boxes)
-
When deemed appropriate by us
*As for the discounted products, we will not accept returns or cancellations for any reason other than the above conditions that are eligible for exchange or returns.
2.Condition
- When exchanging or returning, it is a prerequisite that all of the following conditions are met. Please note that we may decline when not met.
- Merchandise must be unused. Merchandise that are returned without the original security tag, or a damaged security tag, may not qualify for a refund.
- Merchandise must have all tags attached and be returned in original packaging with the original invoice.
- Merchandise must not be worn, altered, washed or damaged.
3. Return Shipping Fee
We will bear the shipping cost for clearly damaged, defective and incorrect items upon arrival.
If you return our products with the reason other than listed above, customers must bear to pay for the return shipping fee.
4.How to contact
Please contact us within seven days of receipt of the merchandise. Please e-mail our customer service. We will only communicate via e-mail. Please note that if seven days have passed after the merchandise's receipt, we will not accept any exchange or return due to our negligence.